inici
 

llibre de visites

Aquí puedes leer los mensajes de los visitantes y también puedes dejar el tuyo utilizando el formulario de abajo.

Muchas gracias por tu participación

comentaris

juan jordan va dir:
Estimados amigos de Rodamons:<br /> me alegra saber que todavía existís como grupo. Hace cuatro años os escribí con motivo de una cita en la que salíais en la novela Mont Elín de los Caballeros. En vuestra amable respuesta me hablabais de una interesante fotografía con un personaje que no correspondía precisamente al siglo XXI, sino al XVI. ¿Sería posible verla?<br /> Recibid un muy cordial saludo y feliz 2012. Un abrazo. Juan Jordán.
(4-1-2012)
Yolanda va dir:
Os vimos el domingo en Pincanya, y fué chulisimo!!!!!<br /> No sólo les gusto a los niños, los mayores creo que lo pasamos incluso mejor que ellos.<br /> Lo mejor que he visto en teatro infantil.<br /> Os seguiremos<br /> Besos
(20-12-2011)
olga va dir:
holo rodamons man agradat molt les cancons<br /> adeu
(19-4-2011)
alejandra va dir:
hola rodamons les teues histories son molt guai<br /> besets
(19-4-2011)
Irene va dir:
M′agraden molt els vostres contes
(12-2-2011)
Júlia va dir:
Al CEIP Mas d′Escoto, encara estem gaudint de la visita que ens féreu passat dilluns. La menudalla segueix parlant dels vostres instruments, de les vostres cançons... i la gent gran de la vostra professionalitat i de la sort que hem tingut de conèixer-vos i passar un mati amb vosaltres. Aquest matí una pare de la Junta de l′AMPA, m′ha dit,... O siga que allò dels Rodamons eren els Trencaclosques però si jo els he vist mil vegades a la Beneficiència quan la meua filla era xicoteta! Son boníssims! Les vostres fotos ja pengen als nostres corredors i dins de poc estareu al nostre bloc, cotonetdigital. Seguiu així! Fins el mes de maig que us tornem a esperar! Una abraçada gegantina i un grapat de pessics de colors.
(1-2-2011)
josemaria (otro bañusco) va dir:
Con que estamos pensando "asaltar el castillo" entre musicas, trovos y antorchas.
(26-7-2010)
rafael va dir:
soy un bañusco que se lo ha pasado pipa y sobre todo mis niños gracias por vuestro trabajo. y sobre todo gracias en nombre de mis niños .con que ilusion cuentan vuestras historias a sus abuelos ,que no pudieron ir ,espero veros por aqui de nuevo "se lo comentare a jose maria" suerte y felicidades de un bañusco
(26-7-2010)
ANGELA LUIS Y FAMILIA va dir:
SOIS MARAVILLOSOS UNOS FUERA DE SERIE UNOS CRACS EN FIN PARA MI LOS MEJORES EN IMAGINACION INTERPRETACION UNOS GRANDES ACTORES CON UN GRAN CORAZON DONDE VOY ME ACOMPAÑAIS OS QUIERO Y OS DESEO LO MEJOR BESOS BESOS BESOS BESOS BESOS BESOS..............................................................................UN MONTON ON ON ON ON .....................................................
(31-3-2010)
Dori va dir:
Hola amics:
Enguany no vos he vist a la Fira perquè ara estic en 5é i vos he tirat a faltar. La meua alegria era poder vorer-vos al meu poble (Godella) en la trobada de gegants i cabets, però mira quina mala sort que plou quan no ha de ploure. Espere retrobar-vos prompte.
Per cert feu alguna coseta per als del tercer cicle.
Una besadeta molt gran. Fins prompte.
(18-10-2009)
PILARE va dir:
OS CONOZCO DE CASUALIDAD,,,ALGUIEN ME REGALO ALGO DE VUESTRA MUSICA Y AUNQUE SOY PROFANA,,,,ME APUNTO,,,,DESPUES DE VER LA WEB,,,,ESTOY LOCA POR VEROS EN DIRECTO,,,,VICENT TIENES UN KARMA ESSSSSSTUPENDO ,,,.
(12-7-2009)
Mónica va dir:
Teo de cinco años e Irene de tres os vieron en la feria de la cereza de La Salzadella a principios de Junio. Desde ese día no pasa uno sin que vuestro disco "totapedra fa..." se escuche al menos una vez en nuestra casa. Felicidades.
(30-6-2009)
ANA va dir:
Queridos Trencaclosques:
Primeramente enhorabuena por vuestro nuevo trabajo. Me encantó asistir a vuestra conferencia teatro el 12 de marzo. Conseguisteis que pasaramos una tarde muy divertida y agradable, incluso nos hicísteis partícipes de vuestra sabiduría y arte práctico. Pienso que teneis mucha razón en que muchas de las cosas que nos enseñastéis podrían formar parte de un centro educativo.
Enhorabuena de nuevo, un abrazo.
(17-3-2009)
Mara va dir:
Teresa,
No sé si realmente tienes dimensión, de cuánto transmites con tu voz y a cuántos rincones llega cuando grabas un CD....
Hoy, una clase de 4 años, muy movida por cierto, te acompaña con toc-tocs y cajitas chinas, "parando" para escucharte cuando "nos cantas el cuento" dels tres tambors...
Los más "tocados" son un niño con dificultades del lenguaje y una niña holandesa... que no sabe nada de valenciano! pero "que te entiende"!!!
Felicitaciones a todos por el trabajo de "Tota pedra fa..." y por permitirme crecer con los niños en clase!!
Un abrazo,
Mara
PD: Aunque todos saben que los quiero mucho, esto es especialmente para Teresa, por su magia y su arte, cuando me "en-canta" con su voz!
(21-2-2009)
Vicent Xavier Pardo va dir:
Enguany he anat per primera vegada al Cuentanton, a Chelva, i la vostra actuació ha tornat a fer-me sentir molt bé, L'ambient de diversió entre adults i xiquets era extraordinari, i m'ho vaig passar molt bé amb els contes i les cançons. Per la nit vos trobava a faltar, compartint històries al calor de les fogueres.
Una abraçada.
(26-1-2009)
Juan Brigante va dir:
Comentario:
Bueno el comentario lo pongo aqui porque no encontro donde "colgarselo" al nuevo disco.
Gracias amigos Rodamons por este nuevo e increíble trabajo. Desde el concepto a la sencilla pero emotiva grafica del cd. Desde la fabulosa voz de vicent en la lectura a la calidad musical y tecnica del registro sonoro.
Menudo regalo navideño!
Gracias por la cabeza, el buen gusto y sobre todo por el corazón.
Seguramente estas piedras rodaran y rodaran, y espero que asi, rodando y rodando lleguen a cuantas almas sea posible. Un susurro y una caricia en forma de album que no son poca cosa en estos tiempos desalmados que nos toca viure.
I Like the rolling Stones.
Gracias desde el alma queridos rodamons!
Bon Nadal!
(25-12-2008)
marga- rita va dir:
i ara que pense ¡¡...que no ho faig molt sovint ¡...moltes illes flotants ...ii anar a tabarca per quan ?????

la marga d´Elx
(12-12-2008)
marga-rita va dir:
una besaeta gran ¡, escolte el Cd de vegades per no oblidar coses bones que he de intentar fer tornar pel sud valencià

parlem ¡¡

adeu siau des d´Elx
(12-12-2008)
Mª José va dir:
El pasado domingo día 7 tuve la suerte de poder disfrutar de vuestra actuación en Gestalgar, y sinceramente: Me encantó! Me pareció genial! Pasamos un rato muy agradable, sois muy buenos.
Espero poder veros de nuevo en cuanto tenga ocasión.
Muchas felicidades por vuestro trabajo! Seguid así.
Besos.
(10-12-2008)
MªJO Manises va dir:
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaa!!!!!!

Una abraçada.
(24-11-2008)
MªJO Manises va dir:
RODAMONS

Hi havia una vegada, fa un grapat d’anys, una xica molt joveneta va vore uns músics a un mercat medieval. Tan bé tocaven aquells músics que la jove no va tardar gens en quedar-se prendada d’ells.

Esta història no ho seria si no fos perquè aquell fet va marcar el començament d’una nova vida per a ella, en la que la música era cada volta més important. I no qualsevol música, ja no valia el “xumba, xumba”. Recuperar l’història, sentir la nostra cultura és el que ARA li plenava. I sabia que eixe ARA no era un capritx momentani, seria un per a SEMPRE, perquè podia veure amb claretat que havia descobert la seua passió, allò que la feia sentir plena de felicitat.

Poc a poc anà coneguent més músics i anà endintsant-se en el món de la música tradicional i començà a aprendre a tocar un instrument per viure més intensament l’experiència de la música.

…Qui sap si algun dia algú l’escolta tocar, li desperta el mateix sentiment i l’història es repeteix?


"Divulguem allò que ens apassiona, allò que ens fa diferents, mantenim la diversitat i no perguem la nostra cultura".


...CONTE CONTAT, CONTE ACABAT.


B7S MESTRES, SOU ÚNICS!!!


PD: Si vos agrada, podeu utilitzar aquesta història, és un fet real… i personal ;-)
(24-11-2008)
ana y claudia va dir:
hola !!! som un mare y una filla de alzira ( valencia) mos agraeu molt y tenim els discos ``confluencia´´ y ``un cami de histories´´ ens agradaria tiendre el vostre nou disc o algun altre treball ¿ com podem aconseguiro? ya fa temps que no veniu per alzira y en agrdaria que tornareu pronte !!! besos
(19-10-2008)
evange va dir:
Hola amics.Us he vist avui en el correllengua d´Ontinent i la veritat que m´heu deixat meravellada,a mi i als meus dos xiquets d´un i tres anys.Teniu un espectacle veritablement meravellós del que sabeu fer bon us i una grandíssima interpretació.Per tot això us done la enhora bona i us dessitge un futur ple de bones actuacions,com el que heu tingut fins ara.M´agradaria poder vore-vos en més ocasions i per això anime a tots aquells encarregats d´organitzar festes per tot arreu de la Vall d´Albaida a que vos contracten, ja que encertaran en la seva elecció.Fins més vorer.
(8-10-2008)
Susana Noche Andalusí de la Rosa va dir:
Hola Músicos!
Me quedé con las ganas de bailar en Baños de la Encina con vosotros; os habría pedido bises! Qué mejor escenario y la pureza de la música antigua, y vuestra forma de hablar. ¡Me encantó! Ojalá que volváis por aquí, por tierras andaluzas.
Yo iba ataviada de azul celeste con tocado de plata y velo sobre el cabello y la flor del Castillo de Baños sobre mi pecho, me faltaba el laúd, puesto que era una cultivada tocadora del instrumento y parte de una sitara. Y además, acompañaba a los grupos a ver el alcázar.
Os envío un saludo y un aplauso, y espero que en otra ocasión volváis, e invitaros a conocer la inquietante y fascinante Fortaleza de Bury-al-Hamman .
Enhorabuena por vuestro trabajo.
Susana de Baños de la Encina***
(31-7-2008)
desde riopar con amor va dir:
de lo bueno lo mejor,vuestra musica es la unica que de verdad me lleva a esos años,tantos kilometros,tantos pueblos,tantos momentos y tantos recuerdos.Os echamos de menos,ya sabeis donde esta vuestra casa.un besote
(7-5-2008)
Raül Masià Vallés va dir:
Moltíssimes gràcies pels CD's,encara no els he escoltat,la veritat és que estic en "ello" en aquestos moments i de segur que vaig a flipar molt amb ells, però de nou moltes gràcies. El d'Illes Flotants no me'l vaig quedar perquè ja el tenia,però gràcies de nou. Rebeu un abraç del vostre amic Raül.
(1-5-2008)
Raül va dir:
Hola amics,i en especial a Vicent,al qual he tingut la sort de poder vore aquest cap de setmana per sorpresa al bar d'una amiga que tenim en comú,Mercé. Vos dessitge el millor del mon.Ja he escoltat per segona o tercera vegada el disc d'Illes Flotants i ja vaig fent "pinitos" amb la flauta,espere vorevos aviat per ací per L'Alcúdia. Un bes per a totes i un abraç per al Vicent.
PD: se m'oblidava, enhorabona pel disc és una veradera passada.
(22-4-2008)
Jacint va dir:
Hola RodaTrencaMonsClosques, com va tot?, espere vore-vos aviat, vos tire de menys, i gràcies per seguir tan actius i aportar positivitat a este món que ens toca patir. Igual vos veig a Massanassa ( el Poble dels sabuts ) Besets
(9-4-2008)
Susana va dir:
Hola!!!! Qué tal acabó todo? Primero, un besazo para Teresa y Vicent, que no nos despedimos de ellos, al menos yo, fue todo un poco precipitao.... A ver si colgáis las fotos del concierto, que tengo ganas de verlas. Sois un encanto, que lo sepáis.....
Más besos para todos. Susana.
(26-3-2008)
jb va dir:
La leyenda del hachero más temido del monte santiagueño


Cuentan que un espíritu de expresión siniestra atormenta a los leñadores.



El monte se vuelve un solo eco al unísono y los hombres se ensañan descargando su fuerza en los troncos. Los golpes del hacha sobre la madera resuenan con fuerza. Caen los trozos de leña partidos.

Dicen que los trabajadores a veces se detienen porque escuchan ruidos y sienten que alguien está espiándolos. Numen Telar es el nombre más temido de la zona y por el que todos hacen silencio.

Quienes lo han visto dicen que es un hombre fuerte y malhumorado, con siniestra expresión en su mirada. Cuentan que le han escuchado en las madrugadas cuando enloquece de soledad y grita su angustia con llantos que resuenan toda la noche. Los días de luna llena puede vérsele vagando por los montes, comiendo animales muertos con las manos.

Numen Telar es el espíritu atormentado de un leñador que escapó por un crimen que cometió con su hacha, en venganza por el rapto de su mujer, y se escondió en los montes huyendo de la Justicia.

Cuenta la historia que a principios del siglo XVIII existió un hombre fornido llamado Numen Telar, quien tenía una esposa muy bonita, de ojos azul violeta y pelo negro como la noche. Cuando los hombres miraban su hermoso cuerpo comenzaban a cortejarla. Un día la mujer estaba bañándose en el río Salado y nadie sabe qué sucedió pero dicen que las aguas se la tragaron... Soledad nunca más apareció.

El hachero la buscó por todas partes pero no la encontró y jamás se le volvió a ver físicamente. Desde entonces dicen que buscó vengarse de cualquier ser humano que le moleste con su presencia. Sólo se comunica con la naturaleza y protege plantas y animales.

Le llaman Numen Telar porque su voz se asemeja al ruido de un hachazo. Con ella atrae a hacheros y meleros de caña, haciendo que sus cuerpos se pierdan para siempre en el monte. Los perros que lo persiguen jamás regresan. El espíritu de Numen Telar por represalia también se lleva al monte a las jovencitas más bellas a su rancho hecho de adobe y excrementos.

Muchos brujos dicen conocer el secreto de Numen Telar... consiste en volver a las personas invisibles... matar un gallo negro, enterrarlo bajo la luna llena y al tercer día, desenterrarlo, sacar el hueso del muslo, limpiarlo y llevarlo atravesado a la boca. De esta forma el espíritu del hombre que perdió a su mujer puede hacerse invisible para acercarse a las mujeres de otros hacheros sin ser visto por nadie.

Si los golpes del hacha se oyen cerca hay que escapar apresuradamente siempre hacia atrás, de frente; si no, éste nos alcanzará y nos llevará a lugares infernales.

Cuentan en Santiago del Estero que aún continúan sus correrías, pues muchas veces las mujeres desaparecen en los montes y otras se vuelven locas. El misterio permanece... por eso todos los hacheros son celosos guardianes de sus esposas.



(14-2-2008)
José Miguel Martí va dir:
Enhorabuena por vuestros espectáculos y por la web.

Os enlazaré en mi web de Alboraya: www.Alboraya-online.com

Mis mejores de seos de éxito.

J.M. Martí
Alboraya-online
(22-1-2008)
Angel Pereira Pache va dir:
-Os escribo para daros animos,os descubri en nochevieja 2008 en el festival de folk plasencia trasmitido por teleextremadura .fue la mejor nochevieja de mi vida desde hace muchos años gracioas a vosotros.
Un saludo.

Angel
(11-1-2008)
pablo gomez va dir:
a ver si os pasais por madrid !!!
(3-12-2007)
MªJO Manises va dir:
Hola Amics!!!!
Acabe de descobrir esta via de comunicació (el llibre de visites) i em pareix una idea fantàstica. Sou la formació artística més completa i enriquidora que he conegut mai. I el que és millor, demostreu que altra forma de vida és possible. Gràcies per existir i per repartir tanta felicitat. Espere que ens tornem a vore molt prompte,... ja vos trobe a faltar...
(20-11-2007)
Alex Odres va dir:
Hola!!! Aunque ya llevo tiempo visitando de cuando en cuando vuestra pagina, hoy me e decidido a escribiros algo (algo tarde ya jejeje) os vi por pimera vez este pasado verano en Plasencia y me encanto vuestra musica!!!
Despues del concierto tuve la suerte de poder hablar con Teresa y tener una amena charla acerca de lo sosos que sean vuelto en Madrid con el tema medieval,
es una pena que al final no saliera un festival donde os ibamos a haber avisado, pero bueno, espero que algun dia coincidamos en alguno, un abrazo y que sigais asi de bien!!!
(19-11-2007)
juan Jordán va dir:
Estimados amigos de Rodamons de Valencia. Aunque vuestro extenso curriculum y meritoria experiencia os avalan, me es grato comunicaros que os cito con suma simpatía en la novela histórica titulada Mont Elín de los Caballeros, ambientada en Hellín en el siglo XV, en un drama de honores, ofensas y venganzas. Un fuerte abrazo y gracias por vuestra dedicación al arte del teatro y a la música antiguas. Un muy cordial saludo. Juan Jordán.
(17-10-2007)
LuisVis va dir:
Lo primero es deciros que como teneis valor de poner en vuestro album de Ainsa a dos tios tan feos, rodeados de gente tan guapa. Mandaros un saco de besos y agradeceros vuestro paso por el Pirineo que desde luego es vuestra Casa. Vuestro "Amor " por lo que haceis es digno de mención, ya que en vuestras actuacones os desprendeis de él sin medida, para todos los que os escuchan y haceis que el humor y la fantasia vuelvan a nuestras atolondradas mentes adultas.
En breve recibireis noticias mías, con algunas sorpresas. Un recuerdo desde el corazón, Mamen y Luis.
(16-8-2007)
Belén Gonzalvo va dir:
Veo que sois veloces como el rayo. Es maravilloso ver que dais cabida a los encuetros y "encontrados" en vuestro camino. Seguro que nos volvemos a encontrar muy pronto. Besos y felicidades por todo.
(10-8-2007)
pilar gonzalvo va dir:
Ah! Se olvidaba deciros una cosilla, Beatriz no se llama Beatriz, se llama Belén, y me ha dicho que os mande un beso. Muac!
(9-8-2007)
pilar gonzalvo va dir:
Qué alegría vernos juntos en una foto! Un gratísimo recuerdo de momentos mágicos e inolvidables para todos. Espero veros muy pronto en el camino. Tengo la sensación de que nuestra energía o como prefiráis llamar a ese algo que surge en los encuentros, es del mismo color. Fue un verdadero placer haberos escuchado y sobre todo haberos conocido. Besos. Os deseo lo mejor.
(9-8-2007)
Rosa y Gerardo va dir:
Sentimos mucho tener que desplazar a Encarna y Ana como fans nº 1 de vuestro arte...(es broma!)
¡Gracias por vuestra música!
(4-7-2007)
Antoni Navarro va dir:
Mira que us he vist actuar vegades i en situacions de tota mena (alguna d'elles fins i tot adversa), però sempre heu sabut fer sentir al públic que allò important era la comunicació i com no l'art compartit. Vosaltres ho feu semblar senzill.
(28-6-2007)
Dori Palencia va dir:
Hola:
Jo crec que us veig des de que començàreu i cada vegada em sorpreneu amb alguna cosa. Continueu així per molts anys. Un bes. Per cert, sóc la de Burjassot, en realitat de Godella. Us he d'enviar fotos vostres.
(15-6-2007)
llorenç va dir:
doncs estic pagadíssim de ser el vostre amic.fins aviat. us estime....teresa el dia que vulgues vaig al teu programa. besets. llorenç
(1-5-2007)
Josep va dir:
Pues jo us vaig descobrir a la fira de Gandia. Vam entrar per casualitat al pati del Palau Ducal i allí anàveu a començar l'actuació. Ens quedàrem engantxats al vore els instruments que tenieu i com els tocaveu abans de l'actuació (que va ser fantàstica i els contes de Vicent genials). Per a mi foreu de lo millor que vaig vore aquest any a la fira i un gran descobriment; sí senyor!
Enhorabona.
(22-4-2007)
Inma y Santi va dir:
Hola bichos, us vam descobrir fa molt poc al Duende i ja estem totalment convertits a la causa Trencaclosques, jejeje.
El disc está collonut !!!
Estiguerem tambe a l`estacio del metro parlant amb Vicent i quedarem en deixar el nostre email, per a posibles avisos o contactes, doncs açi està.

Salut !!!



(18-4-2007)
Rafa Bastante va dir:
hola rodamons, anoche os vi en el duende, sin saber bien a lo que iba y me sorprendisteis gratamente. muy bueno vuestro trabajo, me gustó mucho, espero volver a veros pronto. un saludo!
(12-4-2007)
susu benitez va dir:
Ha propòsit del “I festival de l'Oralitat a Xàbia”, molt bé, ha sigut genial l'esdeveniment creat i molt ben portat per vosaltres… enhorabona "Trencaclosques", ha sigut un plaer haver format part de la vostra nova criatura, cuidar-la que segur que creixerà sana i creativa a l'abric de la vostra música i dels vostres contes… ens veiem i ens ESCOLTEM.

(9-4-2007)
Encarni va dir:
Os escuché hace un par de años en un mercado medieval en un pueblo de Albacete, Bonete. Fue por casualidad.
Compré vuestro disco Confluencia y lo utilizo en el colegio como material didáctico, pues soy maestra de musica.
Muy buena la parte de la página en la que explicais los instrumentos medievales.
Espero volver a escucharos por Albacete.
(1-4-2007)
ana va dir:
como fan numero uno que soc ya em tocava signar en el llibre de visites, desig que vos vaja molt, pero que molt be i tingau tantes actuacions que vos plenen la agenda, pero sempre tingau un raco per a mi
(16-3-2007)
Juan Arenas va dir:
molts són els amics que fem els titellaires però pocs els que ocupen un lloc especial en el nostre cor. Gràcies per la vostra amistat.
(7-3-2007)
josep va dir:
ostres, tu, quin plaer veure-vos i escoltar-vos sempre. Xe, cada dia veig a Laura, Eva i Teresa més joves. Vicent, tu, en canvi, estàs cada dia més...artista.
Amb el vostre treball ens mostreu cada dia més una mirada bonica i sincera de la música tradicional.
(16-2-2007)
Patri Benavent (L'Alcúdia) va dir:
Enhorabona pel vostre treball!! L'actuació a Carlet va ser una passada... Felicitats i a continuar així!!
(25-1-2007)
Eva Gómez va dir:
Hola gent! M'agrada molt la nova pàgina web!!! Ni que dir queda, que tot allò vostre m'agrada :o)) Però ni tota la meua passió pot esborrar una xicoteta part de la meua objectivitat pel vostre sempre magnífic treball.

Un abraçada forta.
(9-1-2007)
Jaume Puchalt va dir:
crec que podeu estar ben contents pel vostre treball!!! Sou realment bons! Espere tornar a gaudir de la vostra música en directe com vaig fer a Carlet! Seguiu així, a no se si us farà gràcia però jo vaig fent comentaris de les vostres funcions.
(6-12-2006)

signar llibre
(el teu correu no es mostrarà a la pàgina)